tips och trix

Halloj på er.
Allt bra hoppas jag.
Jag mår toppen. Lite smått förkyld bara.

Har städat hela förmiddagen och nu sitter jag och tar det lugnt.
Måste snart göra vid mig (så fort mitt hår torkat) och sen köra till fredrik. (ja, jag ska KÖRA dit)

Men jag tänkte ge er ett litet boktips.



Jag läste klart ego girl igår. Och vilken cool människa carolina är. Hon har varit med om mer än man någonsin kan föreställa sig och boken är fantastisk. Så jag ser verkligen fram emot att få läsa ego woman.

Helt klart en bok jag rekomenderar till er som gillar att läsa men som ändå vill läsa något lätt och intressant. För även om man kanske inte gillar henne överdrivet mycket som person så är boken skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0