sminkkrångel ?

Har du svårt att få bort din mascara eller annat kraffs du har runt ögonen?
Jag har det ibland och jag orkar bara inte tvätta mer än en gång.
Men nu ska du få höra här. Är du beredd? Få ingen chock nu.
Du kan använda vanlig BODY LOTION.
Ta en minimal klick på fingret, ha papper (eller handduk om du inte är rädd om den för de kommer bli färgat av ditt smink) i andra handen, stäng ena ögat först, kleta på bodylotion över HELA ögat. Ögonfransar och rubbet liksom. Torka sedan av det med, ja, va du nu väljer att använda och simsalabim. Ditt smink är borta.

Gud vilka tips jag ligger inne med ändå. Eller hur?
Jaja, någon kanske har användning för det.
Jag har i alla fall.

Pussssss

P.S. Det är nog ingen bra idé att BARA använda body lotion. Tvätta av sminket som vanligt och använd detta EFTER om inte allt skulle gå bort. D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0