Jag och min Fredrik

Tänkte att ni skulle få veta lite om oss

 

Vad heter ni? Emelie & Fredrik
Hur träffades ni? han kontaktade mig
Hur länge har ni varit tsm? Lite mer än 13 månader
Är ni förlovade? nej det är vi inte
Bor ni ihop? Man kan ju nästan säga det. Vi träffas väldigt ofta
Har ni barn? Nej. (bara de jag drömt att vi fått)
Har båda körkort? Han har bara än så länge. Snart jag med förhoppningsvis.
Isåfall, vem kör bäst? Helt klart han. Men det är rätt logiskt.
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror det va han.
Vem är äldst? Fredrik
Vilka stjärntecken är ni? Jag: Vattuman/fisk, han: jungfru
Vem är längst? Haha helt klart han.
Vem sjunger bäst? Jag brukar inte sjunga för folk så han har aldrig hört mig. Men helt klart han.
Håller ni i handen på stan? Det gör vi väl
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, vi hade bara träffats tre gånger innan det blev vi
Blev du kär i första ögonkastet? Aa det blev jag
Har ni någon speciell låt? nepp
Har ni stora framtidsplaner? Inte som vi har pratar speciellt mycket om.
Har ni gråtit i varandras armar? jag har gråtit i hans famn
Har ni varit utomlands tillammans? Ja det har vi.
Vilket är ert bästa minne? Alla minnen är fantastiska minnen.
Vem lagar bäst mat? Hmm, vi är nog rätt jämna
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tar det mest lugnt eftersom jag går i skolan och han jobbar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jajemän
Blir du lätt svartsjuk? Nja. Inte jättelätt. Men jag kan bli det. Men jag brukar inte visa det för folk.
Brukar ni bråka? Nej vi har aldrig bråkat med varandra. Vi kan diskutera med varandra utan bråk.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Oj, svårt. Det är nog rätt jämt mellan dem.
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är fin.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag vet inte om jag pratar direkt. Men ljud gör jag. Men han pratar så man kan höra vad han säger.
Brukar nån av er snarka? Nae. Kanske när någon av oss varit förkylda. Men det gör de flesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0