EU och nya stjärntecken

Sitter och arbetar om EU nu och käkar pepparkakor. Mums.
Jag kommer bli så envis kan ni tro. För jisses vad jag käkar pepparkakor.

Men till något annat.
Vad tror ni om det här med stjärntecken?
http://blogg.aftonbladet.se/cristalo/2011/01/har-ar-ditt-nya-stjarntecken

För mig, så är det bara bra. Jag var två stycken stjärntecken innan och nu är det lättare att hålla koll på det. (jag är född den 19 februari och ibland var jag fisk och ibland vattuman beroende på vilken tidning jag läste)
Men spelar det så stor roll egentligen?


Idag har jag och världens bästa Fredrik 13 månader tillsammans. Hurra på oss.
Nej nu måste jag ladda datorn och gå in i klassrummet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Luu

Jag har äntligen läst igenom alla bloggar som anmält sig till 'Sveriges bästa blogg?' och av 200 bloggar har jag valt ut sex stycken som kommer presenteras efterhand på min blogg. De två första är redan uppe, kolla och läs dem, allt som jag rekomenderar är awesome! ;) Och vem vet, det kanske är du ;D

2011-01-20 @ 15:06:14
URL: http://chanialuu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0