en dag malmö

Som jag berättade så var jag och Louise i malmöstad igår och shoppade lite (eller berättade jag verkligen det?)
I alla fall. Det var en trevlig och händelserik dag.
Men några måsten om ni ska göra en liknande tur (vi var på entré i malmö om ni vill veta)


 Håll hårt i allt du har med dig (vem vet, det kanske plötsligt försvinner)

Ha inte för varma kläder på dig oavsett hur kallt det är ute (du kommer dö annars)

Köp med dig godis på bussen hem så har du något att göra

Du måste äta kylling (ja det stod på våra kvitton att vi ätit kylling)



För att ni ska förstå vad jag menar med nummer 1. Vi såg en tjej som blev rånad. Vi höll krampaktikt i våra saker efter det.

Vad jag köpt ska ni få se en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0