Dag 2

Min första kärlek

Nu kommer många antagligen tänka: "Äh men hon skriver så bara för att hennes pojkvän inte ska bli arg".
Men nej, det gör jag inte. För han är faktiskt min första kärlek som jag verkligen trivs till 100 % med och som jag är lycklig med.

Jag har haft långa förhållande innan. Men aldrig som jag har mått bra av. när jag tänker efter så har jag nog inte mått speciellt bra i något förhållande jag varit i. förrän nu.

Fredrik är fantastisk på alla sätt och vis.
Vi träffades den 20/12 - 09 och även om det har gått mer än ett år sedan dess så har vi inte bråkat en enda gång. Och vet ni hur skönt det är?
Visst, lite småsaker har det väl varit som vi diskuterat med varandra och man kan ha varit lite tjurig. Men vi har aldrig varit arga på varandra så att vi inte kunnat prata med varandra.
Och jag tror inte det är många som har det så bra.

Vi gör så mycket tillsammans och det händer saker lite då och då. Som det behöver göra i ett förhållande. Det funkar inte att alltid sitta hemma och aldrig göra något annat. Det funkar inte heller att det enda man gör med sin partner är att festa. Det kommer aldrig gå i längden. Man måste hitta på saker tillsammans.

Jag älskar Fredrik och det är honom jag vill dela resten av mitt liv med. Och jag vet, de säger alla som har ett förhållande och ändå blir det inte så. Men jag menar det verkligen. För jag mår så fruktansvärt bra med honom och det finns ingen annan för mig. Han är mitt allt. Han är min hjälte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0