Dag 17

Mitt favoritminne

Oj, det var ganska svårt. Jag har många minnen som jag har som favoriter. Det första som dyker upp är kroatienresan med fredrik och hans familj. Det var helt fantastiskt. Dels för att jag inte hade varit utomlands på flera år och dels för att jag åkte dit med Fredrik. det var helt underbart och något jag verkligen vill göra om.
En annan sak är bulgarienresorna med familjen. Har varit där två gånger och det har varit fantastiskt roligt båda gångerna. Det har ju inte bara varit familjen iochförsig. Några vänner till mina föräldrar och deras familjer har ju varit med. Och det var riktigt roligt.
Ett annat favoritminne jag har är när jag och min lillebror spelade fotboll med våran farmor. Tyvärr finns hon inte med oss längre och vi saknar henne enormt. Men vi har fina minnen med dig farmor som vi aldrig glömmer
Bild från kroatien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0