Dag 16

Min första kyss

Jag kommer inte ens ihåg den. Det är inget jag har lagt på minnet. Några sådana där oseriösa pussar när man var liten, de kan väl inte räknas? Min första kyss  i ett förhållande kommer jag inte heller ihåg.
Jag har inte lagt något av mina tidigare förhållande på minnet då jag inte mått bra i dem. Därför lägger jag inte heller kyssarna på minnet.
Såå vi pratar istället om min första kyss med fredrik.
När jag och fredrik träffades för första gången var jag extremt blyg (vilket jag alltid är egentligen) och vågade inte riktigt ta första steget heller. Jag ville så gärna med vågade inte riktigt. Jag kände ju inte honom så värst bra. Men efter ett tag så hände det i alla fall och trots att det var vinter och svinkallt ute blev jag alldeles varm i kroppen. Jag visste direkt att det här var början på något bra. Och gud så rätt jag hade.
Så, nu vet ni det. Jag skulle kunna skriva om detta i flera timmar. Men det hade blivit lite tjatigt för er att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0