Dag 1

Presentera mig själv

Mitt namn är Emelie Jonasson. Jag är född den 19 februari 1992 (alltså fyller jag snart 19) och bor med mor, far, bror och hund i vackra skåneland. (Även om jag halvt bor hos min pojkvän)
Jag läser sista året på LBS gymnasiet där min inriktning just nu är journalistik. I tvåan läste jag foto. Tar studenten den 10 juni 2011 och sedan får vi se vad som händer.

Mitt mål är att bli fotograf och kunna leva på bara det. Men man vet ju aldrig vad som händer. Läsa vidare är inget jag tänkt göra. Men det är ändå inte omöjligt att det sker.

Som ni redan vet har jag en pojkvän som jag älskar mest av allt. Och jag trivs fantastiskt bra med honom.

Ja vad kan jag mer berätta.
Jag är en sprallig tjej som ibland kan ha svårt att sitta stilla. Envis som en åsna kan jag vara och har jag gett mig in på något så måste jag oftast avsluta det.

Jag vet egentligen inte vad jag mer kan berätta. Utan ni får helt enkelt fråga om ni undrar något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0