Skärpning

Allvarligt talat.
Om inte ens jag tycker det är roligt att läsa min egen blogg. Hur fanken ska då ni tycka det?

Så vi gör såhär. NI får bestämma (till viss del)
Skriv vad ni tycker jag ska skriva mer om. Ni får helt fria händer. Sen väljer jag ut lite grejer som jag testar så ser vi om det blir lite roligare här.
Jag ska försöka ta lite mer bilder. Fattar inte varför jag inte gör det egentligen. (kan va för att jag inte har någon ordentlig kamera kanske)
Men jag ska skärpa mig nu. På allvar.
Jag går ju ändå bara hemma då kan jag lika gärna lägga ner lite extra energi på er.
Så hjälp mig nu. Ni får bestämma helt själva.
Det fick bli denna bilden för att det ösregnar. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0