något ni inte vet

Tio saker ni inte vet om mig

1. Jag är rädd för lastbilar. Ja det är faktiskt sant. Klarar inte av att gå förbi dem om de har motorn igång. 

2. Jag är livrädd för getingar. Till och med värre än spindlar.

3. Jag är tokig i skräckfilmer. Det är så roligt att titta på även om man blir skiträdd av dem.

4. När jag var liten trampade jag i glödande aska så att skorna smälte. (klantigt jag vet, var endast 5 år)

5. Jag hatar raketer. Är så jäkla rädd för dem, ändå ska jag alltid vara ute på nyår.

6. Jag är mörkrädd och kan inte somna på ett tag om jag hör något konstigt ljud i huset.

7. Jag sprang in i en byrå när jag var liten och slog upp örat så jag fick sy.

8. Jag är endast 157 cm lång.

9. Jag bäddar alltid sängen två gånger. En gång när jag vaknat och gått upp och en gång innan jag går och lägger mig

10. Jag är allergisk mot kiwi. Det kliar så förbaskat i munnen.

Kommentarer
Postat av: jullan ♥

följer dej nu så släng in en kommentar när du följer mig :D



kram ♥

2011-08-10 @ 23:21:31
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0