massor av vatten och en mysig filt

Hej på er.
Ligger och gnäller för mig själv över att jag har ont i halsen.
Så ja, jag är sjuk och känner inte för att göra någonting.
Börjar må illa nu också.
Är sur över att jag inte kan ut och springa. Men jag förstår ju att jag måste bli frisk först.
Startade nyss en wallander-film och dricker en massa vatten.
Det är det enda jag får i mig just nu.
Ute regnar det och det gör ju bara att jag fryser ännu mer.
Så nu ska jag krypa ner ordentligt under filten och "titta på wallander" (jag kommer somna, som jag nästan alltid gör till filmer)

Jag ska försöka orka uppdatera senare.

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu har jag lagt till dig, säg till när du har lagt till mig. :)

2011-08-31 @ 13:35:25
URL: http://nattstad.se/teresebrodin
Postat av: Terese

Har ikon i mitt inlägg som du kan trycka på. :)

2011-08-31 @ 14:29:34
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0