Tisdagsshopping med en gnutta sol

Idag blev det ett linne till i garderoben. Tyvärr har jag ingen bild just nu. Men ska försöka komma ihåg att fixa en imorgon så ska ni få se.
Solen har självklart varit framme idag också men självklart får jag inte vara i den för jag har ju fortfarande mina helvetesprickar på händerna. Varit på tok för mycket i solen verkar det som.
Jaja, de försvinner väl.

Men nu ska jag i alla fall försöka sova efter att ha tagit lite nässpray för jag låter som.. jaa en männiksa som är täppt i näsan. 
Så nu ställer jag klockan på 07:31 (ja, jag kan inte ställa den på en jämn tid. Det blir fel i mitt huvud då)
Och sen är det dags för en kort skoldag.
Men vi hörs imorgon igen sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0