sova bort huvudvärken

Jag har en helvetes  och ska försöka sova bort den. Det känns som att hela hjärnan hoppar runt i huvudet och jag vet inte vad jag ska ta mig till. 

Har haft en fantastisk helg med min pojkvän. Var på bio i lördags och tittade på Hur många lingon finns det i världen. HELT otrolig film och många tårar fälldes. Helt klart värd att se. Den var inte bara sorlig utan rolig också. Ni måste se den.
Åt sedan på Rosegarden, vilket är en fanastisk restaurang. Bjöd Fredrik på mat där. En väldigt försenad födelsedagspresent från mig.
Igår blev det lite fotboll och sen bara att ta det lugnt. Mådde inte jättebra igårkväll heller så vi la oss tidigt. Vaknade upp med honom vid min sida och han åkte sedan iväg vid halv 11. 

Imorgon blir det eventuellt skola. Ska se hur jag mår. Men vi håller tummarna. Börjar inte förrän 12. Så kan sova ett tag.
Jag skriver till er imorgon för just nu orkar jag inte mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0