Solen

Sitter ute i solen nu med Elin, lyssnar på musik och gör inget vettigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra egentligen. Skriva mitt tal kanske.
Träffa Fredrik senare i alla fall sen blir det handboll.

Valborg imorgn. Vad ska ni hitta på? 
Jag och Fredrik ska bara vara hemma, laga mat och ha det mysigt med varandra. Låter mycket bra i mina öron.


BTW, fasen va svårt det är att se på datorskärmen när man sitter i solen. Inte det lättaste.
Solskydd för datorer kanske vore något. Det ska jag uppfinna. Låter bra.

Nej men jag ska försöka uppdatera på handbollen med en liten bild. Haha det säger jag alltid med det blir aldrig så. Men ska verkligen försöka det idag.
Ha det soligt sålänge

Kommentarer
Postat av: paulina

nice blogg! vill du va med i veckans blogg?:D

2011-04-29 @ 19:44:19
URL: http://stuupidgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0