Samhällskunskap

Har ni hunnit vakna?
Jag har knappt men jag sitter i skolan och ska strax börja min andra lektion.
Börjar bli hungrig nu så det ska bli gott med mat här efter.

Idag är det skola som gäller sen hem och kanske ut och försöka komma igång lite med springningen igen.
Mitt knä känns bra så jag måste göra ett försök igen.
Synd att det är så kallt ute bara.
Sen måste jag packa lite saker till imorgon.
Åker till fredrik direkt efter skolan och sedan blir det arenainvigning.

Men nu börjar lektionen.
Vi hörs sen
Kram

Kommentarer
Postat av: eelinhedalm

sv: hej på dig me:) jo allt är bara bra :) dudjälv? :)

2010-10-14 @ 11:28:28
URL: http://eelinhedalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0