Mediekommunikation med solsken

Solen skiner ute. Visst blir man på bra humör då?
Jag blir det i alla fall.
Man orkar mycket mer då.

Sitter och har mediekommunikation just nu. Jag har märkt att denna lektion blir alltid lidande för mina blogginlägg. Men nu har jag faktiskt inget att göra. Är klar med allt och vi har ju lov nästa vecka så ska inte börja emd någonting nytt nu.
Så nu ska jag bara sitta och glo i en timme till. Men jag ska nog hitta något att göra. Kan ju alltid läsa massa bloggar och svara på lite kommentarer.

Vad ska ni göra denna soliga tisdag då?

Jag ska hem och plugga som en dåre sen i alla fall.

Ni får en bild från förra vintern sålänge.


Jag tycker den är väldigt höstig på något sätt. Den passar nu helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Emmah

Sv; Åh tack! :)

Jo det är bra, lite sjuk bara, Hur är det själv?

2010-10-26 @ 11:08:38
URL: http://nemiyoo.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack snälla ! ha en bra dag och kika gärna förbi igen :)

2010-10-26 @ 11:27:34
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0