Hissen och dissen




1. Bullet for my valentine konserten jag va på med fredrik den 20/11 - 10. Det va riktigt roligt och jag är glad att han tog med mig. Bilder kommer komma upp när jag har lite bättre tid.

2. Vänner som finns där i vått och torrt. Även om man inte hörts av på väldigt länge så vet man att de finns där i alla lägen. Det kallar jag riktiga vänner.

3. Julmyset. Det går inte undvika att julen snart är här.
Och jag älskar det. Den är så mysig, alla är glada och man mår bra helt enkelt. Det blir min andra jul med älsklingen och denna gången firar vi den tillsammans. Helt underbart.



1. Att snön blev till vatten. När det äntligen snöar lite så försvinner den direkt. Jag vet, det är tidigt. Men jag tycker snön är riktigt mysig.

2. Dåliga attityder. Jag är inte guds bästa barn själv och jag kan också ha en dålig attityd ibland. Men jag blir så irriterad när folk alltid har det.

3. korta nätter. Nu behöver jag sova mer än någonsin och då är nätterna alldeles för korta.
Jag hinner ju inte somna förrän jag ska vakna igen.
Nej, det är inte okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0