Home

hemma efter en riktigt meningslös dag.
Åkte till skolan och gjorde... inte ett skit.
Åkte en sväng med belle som fått körkort nu.
Grattis gullunge :D

Gick sedan till karnevalen för att städa.
Bar ett bord genom hela stan. Gissa om jag har ont i fingrarna nu. haha
Men men.
Tittade sedan på när alla sprang runder och dansade och skrek i tivoliparken.
Inte direkt någon rolig karneval. Förra året var 1000 gånger bättre.
Men de hade säkert roligt.
Städade lite snabbt efter studenterna och åkte sedan hem.
Har nyss duschat och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få mat i magen.
Blir att följa med till min lillebrors skola (min förra) och hälsa på idag. Spela lite brännboll och skit, wiiiee. haha

Va ska ni göra resten av dagen?


BTW solen kom nyss :D

Kommentarer
Postat av: Lone Agnethe

Va snygg blogg :)

2010-06-08 @ 18:40:05
URL: http://ladk.blogg.no
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vad har du gjort idag? :D

2010-06-08 @ 20:51:14
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0