helt sjukt

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article890559/Moped-och-traktor-kolliderade-vid-Tollarp.html

Jag kände inte dig.
Vet bara vem du är och har träffat på dig några gånger.
Du var en mycket trevlig kille och man minns dig så väl från när man gick på tollarps skola.
Det var faktiskt dig man hörde i korridorerna.
Även om jag aldrig har direkt pratat med dig eller lagt märke till dig extra mycket
Så har man ändå vetat att du finns där.
Vetat vem du var.
Du bodde i samma område som mig.
Jag vet inte riktigt vilket hus.
Men det är inte långt härifrån.
Och det känns ändå så overkligt att du inte finns här även om jag inte kände dig.
Man kan inte riktigt förstå när någon som alla ens vänner känner inte längre finns kvar.

Jag vet många som gråter.
Jag gråter.
Men några av dina bästa vänner.
Som saknar dig
Och kommer föralltid att göra det.

Många kanske tänker nu: Men va fan sluta bry dig du kände ju inte honom.
Spela roll.
Jag känner folk som va bästa kompisar med honom.
Som såg när allting hände.
Och jag sjänker en tanke till dig victor.

Vila i frid.
Jag kommer faktiskt att minnas dig

Kommentarer
Postat av: ellen

<3

2010-06-02 @ 22:42:43
URL: http://turnupthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0