Det regnar återigen

Bara regn så långt ögat kan nå.
vill ha sol och värme nu när jag har sommarlov.
Men den kommer väl snart.

Kom hem från Fredrik för några timmar sedan.
Blev att äta smörgåstårta med mamma och få en liten sommarpresent.
Får alltid det när vi har sommarlov.
Tack mamma och pappa. Jag älskar er.

Sitter och tittar på titanic just nu och väntar på att timmarna ska gå iväg så fredrik kommer.
Blir att beställa någon god mat sen och mysa framför tvn.
Mamma och pappa ska på student så det är bara jag fredrik och lillebror hemma.
Men det kan väl vara mysigt.
Ska hinna ut en runda med hunden också tänkte jag.
Blir kanske att vi springer en runda.

Nej men vi hörs säkert senare.
Ha det så bra så länge.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0