Skor från Nelly

Allt kommer från Nelly.com

Jag har lagt märke till att jag gillar annorlunda skor. Sådana skor som ingen "normal" människa skulle gå i (som folk skulle utrycka sig om man hade sådana på sig) Men lite skor från nelly ska ni få se i alla fall

Jag kommer nog inte ha råd till dessa skorna på EVIGHETER. Men drömma det kan man alltid göra. Jag tyckte dessa va skitcoola.


Dessa hade väl varit skitsnygga på hösten ?


Dessa är nog mina favoriter faktiskt.
Tyckte de va jättesöta.
Varför ska skor va så dyrt?




Sådana här skor (fast högre "skaft". gick upp till knäna) tittade jag på på scorett i vintras/våras.
Tycker dessa är riktigt söta och definitivt något jag skulle kunna springa runder i till hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0