hiss eller diss?

Nu tycker jag det är dags för detta igen


1. Att solen börjar försvinna. Sommarlovet är inte slut än. Jag vill kunna njuta i dessa tre veckorna som är kvar.

2. Att man inte har massor med pengar till alla skor man vill köpa. Eller att allt ska va så förbaskat dyrt. Jag vill köpa så mycket skor men har inte råd till dem. Eller jo ett par har jag. Men sen är ju pengarna slut. Och det går ju inte. Nej tycker detta är skandal.

3. Att skolan snart börjar igen. Saknar den inte alls. Saknar någon i klassen. Meninte mycket mer än så. Visst det ska bli kul att vi tar studenten detta året. Men kunde vi inte gjorde det direkt istället för att gå ett helt år till. Jag vill bara bort från skolan nu.


1. Min pappa. Som får mig att ta tag i mitt liv och ut och springa. Han får mig att vara nyttigare coh mår därför bättre och bättre varje dag. En dag kanske jag blir helt nöjd med min kropp.

2. Sommaren. Även om inte sommarlovet är slut så har det varit underbart. En hel sommar med älsklingen, familjen och vänner. Har haft riktigt roligt denna sommaren och har varit med om så roliga saker. På sitt sista sommarlov så får man ju njuta till max. Visst ett jobb och lite pengar hade kanske varit bra. Men jag är glad att jag har haft så här mycket ledigt.

3. Vänner som inte lyssnar på andras prat. Gamla vänner som kan förlåta och komma tillbaka. Frida vi ska uppleva nya minnen tillsammans :D Folk säger jämt att man är lyckligare med många vänner. Men jag mår bra med de jag har. Jag mår toppen :D

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Bra hiss och diss! Önskar att jag hade någon som pushade mig med träningen, får klara mig själv men ja det ordnar sig nog ändå :)

2010-07-27 @ 20:41:54
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0