svar på kommentar



svar:

Jag svarade till dig men tänkte att det kanske är fler som undrar.
Jag blev både förvånad och glad över din kommentar. 
Jag trodde inte det var någon som hade dessa tankarna.
Men självklart svarar jag, med glädje.

Det är såhär att jag designar ju bloggar som sagt, helt gratis.
Och jag vill inte tjäna pengar på detta utan vill bara få folk glada genom  att kunna göra deras bloggar personliga.
Jag bloggar inte för att tjäna pengar utan för att dela med mig av mina tankar och idéer.
Sen vad bloggandet leder till, det kan ingen veta.
Men jag satsar inte på att börja tjäna pengar på den.

Utan gör det för att jag tycker det är roligt :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Nej tack det är bra :) Jag klarar mig på det kunskaper jag har :)

2010-01-06 @ 19:13:51
URL: http://frokenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0