Mer snö

Satt precis och tittade ut genom fönstret.
Aa det snöar, igen.
Sitter och väntar på fredrik nu.
Jag var hos honom hela dagen igår och sov även där, vill inte vara jobbig då så det blir ingen updatering när jag är med honom :) Även om han kanske inte hade sagt emot. Jag tycker det är taskigt att sitta här och skriva då. Jag ska ju umgås med honom när jag väl träffar honom.
Men snart kommer han hit.
Ska väl hjälpa mamma med maten också snart :)
hungrig är jag också.

Skoldagen var väl helt okej.
Hade religion, vilket var rätt slappt. Hade "disco" i klassrummet med läraren.
Najs najs.
Fotolektionen bestod av att gå till ett museum/konsthall och titta på fotografier.
Fina bilder faktiskt.
Slutade sen men satt och va social med emma och louise i den nya studion.
Hjälpte även läraren att plocka undan lite saker (MVG?)
Haha. nää men vi håller ju på att flytta så vi får en riktigt studio och där va lite stökigt så fick plocka undan lite :)

Nej men ni får ha en trevlig fredag.
Det ska jag ha :D

Kommentarer
Postat av: Anna | Heeneley

här är det jättemycket snö -.- vill inte ha mer :(

2010-01-29 @ 16:31:31
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack tack! :)

2010-01-29 @ 17:21:43
URL: http://amandapandafoto.se
Postat av: Anonym

sv: jag tycker det e så jobbigt med att man ska ta på sig flera lager tröjor och en stor vinterjacka -.-

2010-01-30 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0