Dåligt av mig

Förlåt att jag inte har bloggat.
Dåligt av mig.
Men har helt enkelt inte haft tid.

Var hemma hos älsklingsfredrik igår.
Massa mys.
Han kollade hockey (blä) och jag satt och tittade på lets dance med hans föräldrar. Mycket trevligt.
Hockey är inget för mig.
Men det blev massa mys hela kvällen ändå.

Vaknade faktiskt ganska tidigt idag (kl 10:00) första gången vi två vaknar så tidigt.
Sen blev det frukost och sen hemresa för mig.

Ikväll blir det fest hos emma :)Massa skoj.

Men ni kanske får ett inlägg till innan jag ska iväg ikväll men jag lovar inget.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv. vassågod (;

2010-01-16 @ 14:31:58
URL: http://iisabellass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0