Lite smått panik

Hej hopp.
Gick med malin på stan idag och passade då på att titta lite efter klänningar till avslutning och liknande. Hittar INGEN som passar. Och hur dåligt mår man inte av det?
Jag ska ge det ett försök till att hitta någon klänning på lördag med mamma. Har tittat lite till på internet och hittat några fler. Annars får det helt enkelt bli någon snygg topp (har kollat på ddet me) och ett par snygga leggins. För jag orkar ju inte gå runt och leta hela mitt liv.

Börjar även få lite småpanik över julklapparna. Har liksom inte köpt EN ENDA. Och julafton är här om två veckor.
Ska fixa några med mamma på lördag men tänk om jag inte hittar det jag söker? Jag kommer dööööö.

Ni ska även få dagens julkalender. Men den får ni vänta med till ikväll.

Puss på er.

BTW. Jag vill dissa H&Ms storlekar. De kryper allt mer (eller växer jag?) och får en att känna sig extremt tjock. Ska nog sluta handla där? neeeee för det kommer jag inte klara av. så det så.
Tack, det va allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0