God Jul med förkylning

God Jul alla snyggingar där ute.
Själv mår jag inte så bra.
Är extremt fökyld och har ont i hela kroppen. Ligger just nu nerbäddad under mitt nya gosiga täcke i mitt nya nattlinne.
Fick massor av fina julklappar.

Firade även jul hos fredrik i förgår. Fick massor med julklappar där också. Gud va alla är snälla mot mig.

Idag blir det kalkonmiddag hon morbror med fru. Alltid lika gott och sen ris ala malta (stavning?)  med krossade jordgubbar på det. Mums.
Fredrik tittar även in sen.
Han är den bästa som finns bara så ni vet.

Nu ska jag försöka trycka i mig något att äta.
Varför inte lite julmust till det.

Ha det så bra allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0