Två dagar kvar

Goddag gott folk.
Allt okej med er?`
Själv är jag ganska trött.
Har haft en mattedag,vilket inte var något att hurra för.
Sitter hemma nu och halv 4 ska jag ta bussen igen för att ha möte med studentkommitéerna.
Sedan träffar jag fredrik. Men jag behöver inte berätta allt detta för det har jag ju redan gjort.

Idag är det i alla fall ingen storm ute. Skönt är väl det.

Nu är allting färdigpackat inför resan (tror jag, måste dubbelkolla)
Och på söndag bär det av.
Tänk att det bara är två dagar kvar och det ska bli så skönt.
Kollade nyss vädret där nere och det ska bara sol varje dag.
Gud så härligt.

Men pussungar jag skriver senare.
Ha det gött sålänge


Här ser ni lite av min nya skjorta jag fick av mamma igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0