Tidig morgon och jättetrött

Jag är tvungen att vakna såhär tidigt nu om jag ska orka upp i skolan om en vecka.
Visserligen börjar jag på en fredag halv 12 men veckan efter det kan bli jobbig.

Jag satt nyss och tänkte igenom lite saker.
Läser ni läsare verkligen ALLT i inläggen?
Ser ni inte bara mellan raderna?
Speciellt i de inläggen som kan  va lite känsliga för vissa.
Jag ger mig aldrig på en ensam person.
Jag anser att det är fullkomligt onödigt och väldigt omoget.
Det jag skriver i bloggen är tankar som JAG har.
Det är inget någon kan ändra på.
Självklart skriver jag det här i bloggen för att få folk att reagera.
Men då vill jag att ni ska läsa ALLT.
Inte bara det lilla i början.
För oftast när jag får kommentarer på det sen så skriver ni allt som jag redan skrivit och försöker få mig att tänka på ett annat sätt.
När jag får sånna kommentarer där svaret redan står i texten.
Då ger jag tusan i att  svara er.
För det tycker jag är helt onödigt.

Jag hoppas jag har uttryckt mig klart och att jag slipper sånna kommentrare i framtiden.
för jag tycker om att svara på era komentarer.
Men står svaret redan i texten så är det ju onödigt för jag vet ju att ni inte läst då

Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från "Vad föreställer bilden" finns nu på bloggen :) 6 personer blev länkade, kolla om någon av dem är du :) Ha en fortsatt trevlig morgon!

2010-08-14 @ 09:23:44
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Tilde

jahaha höhö ja med mig är det toppen



kram

2010-08-14 @ 10:56:46
URL: http://juniiorss.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

2010-08-14 @ 11:37:59
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0