I kroatien

Hej allihopa.
Hoppas allt är bra med er i det kalla Sverige.
Här är det 30 grader varmt och jag trivs som fisken i vattnet.

Vi sitter just nu på balkongen och har ätit lite gott och nu diskuterar de flesta fotboll.
Var och badade innan och ska sjnart ner i poolen tror jag.

Bätte än såhär kan det inte bli. Jag mår bättre än bäst.
Klart att jag saknar familjen.
Men jag träffar dem snart igen.

Fantastiskt fin utsikt har vi från balkongen. Kommer ett flygplan då och då och de flyger inte speciellt högt.
Ibland känns det som de ska landa på våran balkong (flygplatsen är inte så långt  härifrån) 
Just nu kommer här ett.

Tyvärr blir det inga bilder för det tar jättelång tid att ladda upp dem
Ni får se när jag kommer hem helt enkelt.

Ha det så bra sålänge



Kommentarer
Postat av: johanna

Åh så härligt med Kroatien :) Jag var där för 3 veckor sedan!

2010-08-30 @ 18:09:06
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Susan

Åh va skönt :) hoppas allt är bra med dig. Besök gärna min blogg!

2010-08-31 @ 22:26:43
URL: http://raremoments.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

2010-09-03 @ 02:42:24
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0