Söndag med wallander

Sitter och tittar på wallander - fotografen just nu.
Har spenderat helgen med fredrik och jag saknar honom redan.
Men imorgon åker jag tillbaka och följer med honom på handboll :)

Imorgon börjar även skolan efter 4 veckor ifrån den.
Känns skumt men saknar de flesta så ska bli skönt att komma tillbaka igen.
Har ju sommarlov om två månader ändå så.

Nej men jag har väl inte så mycket mer att berätta.
Men endast för att denna bilden på mig och louise är översnygg så får ni se den ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vilken söt bild :)

2010-04-12 @ 13:16:35
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hejsan va kul att du vill vara med:D Lycka till då ;D <3

2010-04-12 @ 15:52:50
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0