Hissen och dissen



Jaha, vad ska jag hissa denna gången. Hmm.
Jag tror det får bli två saker faktiskt.
Den fantastiskt mysiga hösten. När solen skiner på de gula och röda löven är bara för vackert.
Tycker att det kan vara såhär när snön kommer. Löven behöver inte falla helt. Utan stanna kvar lite. Det är jättemysigt tycker jag.
Krypa ner under en filt med en kopp varm choklad och titta på en bra film. Åhh, finns inget bättre en kall höstdag.

Och sen MÅSTE jag ju hissa Halloween såklart. Håller på att planera klart mina kläder. Och allt jag säger är folie. Mer får ni inte veta. Så gissa nu vad jag ska va ;)
för på lördag bär det av till halloweenfest hos sofie. Härligt härligt.


Vad hissar ni denna veckan? :)



Dissen denna veckan då. Hmm.
Dåligt humör får det vara.
Nu när vintern börjar komma och det börjar bli mörkt ute så bli alla så deppiga och på dåligt humör.
Jag tycker inte om dåligt humör för alla blir bara arga hela tiden. Visst, jag kan också va på dåligt humör. Det är vi alla. Men det finns de som är det hela tiden tills sommaren kommer igen, och det är ju bara irriterande. Varför gå runt och va arg? Nej, detta får bli veckans diss

Vad dissar du denna veckan?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Riktigt fin blogg! :)

2009-10-29 @ 13:57:30
URL: http://tobiasochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0