I'm back

Är tillbaka i skolan nu faktiskt. Har dock sjukt ont i armen fortfarande. Men det börjar bli bättre. Har fått tillbaka lite känsel i alla fall.
Dock ligger lillebror hemma och är sjuk nu. Krya på dig brorsan <3

Så idag blir det bara att ta det lugnt eftersom jag inte är helt återställd än. Har en del att ta igen i skolan också. Så vem vet, kanske blir det att göra lite skolarbeten denna dystra fredag.
Jag tänkte även lägga in lite videos från americas got talent senare ikväll om ajg komemr ihåg det. Jag såg nämligen några där som va sjukt roliga och några som va sjukt duktiga. Tänkte se vad ni tycker om dem.
Men jag sitter som sagt i skolan nu så det får bli sen.

Så puss åp er så länge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0