Denna veckan




Va blir det denna veckan då.

Får nog säga att det är mina fantastiska vänner. De ställer alltid upp i alla lägen och jag känner att jag tackar dem för lite. Måste verkligen bli bättre på detta. Men ni vet alldeles säkert vilka ni är. Och tar ni åt er, så ska ni säkert göra det också. Jag älskar er.

Mitt nya hårspray måste också hissas. Det är helt fantastiskt. Luktar gott, håller så länge du vill att det ska hålla. Med andra ord. Superbra. Fick det av mamma så vet inte hur mycket det kostade eller var det är köpt.



Att det snart är jul måste ju också hissas. Jag älskar julen med allt julpynt och härliga dofter. Snart första advent sen är det bara 4 veckor till julafton. Härligt


Denna veckan få det självklart bli regnet. Det är så dystert ute nu och jag vill bara att det slår om och blir snö istället. Det är mycket finare med snö och det lyser ju även upp en hel del.

Saknad. Det är något som måste dissas. Att man känner saknad av något. Saknaden av något man vet att man inte kommer få tillbaka. Det är hemskt. Verkligen. Usch. Ta bort det.

Dåliga människor. Förlåt, man får inte säga så. Men jag klarar verkligen inte av människor som tror att de är bättre än alla andra. Jag menar, vad tjänar man på det? Ingenting. Bara att folk tycker illa om en. Så sluta med det. Innan det är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0