Snodde listan från...

Snodde listan från emmamagdalenas blogg.




Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det blev fredrik och jag

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov djupt

Vad gjorde du för 15 min sedan: typ, va på toa XD 

Det sista du sa högt: pusshaj

Det senaste någon sa till dig: pusshaj

Vad har du druckit idag: äpplejuice

Vad var det senaste du åt: ris

Vad var det senaste du köpte: oj. haha minns inte

Vad är det för färg på din ytterdörr: typ mörkgrön

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt

Godaste glassmaken: typ, jordgubb

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa

Sover du tungt: ibland

Drömmer du mardrömmar: haha aa det händer

Trivs du med ditt jobb: har ju inget

Favoritklädsel: leggins och typ ett långt linne

Favoritlåt just nu: hallelujah - Molly Sandén

Vad ser du om du tittar till höger: hyllor

Vad gör dig glad just nu: Min älskling

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: överlycklig

Favoritgodis:
choklad

Kläder just nu: jeans och linne

Sommarplaner:
det är ju länge till sommaren

Hur många kuddar sover du med: mellan 4 och 6

Spelar du något instrument: nää

Morgon eller nattmänniska: beror på

Vad är viktigast för dig: vänner, familjen och min älskling

Är du kittlig: haha ibland

Snarkar du: hur ska jag kunna veta det?

Stjärntecken: ibland fisk och ibland vattuman

Äckligaste insekten:
spindeln

Längtar du mest efter just nu:
min fredrik


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Längtar efter dig med min ängel :) <3

2009-12-22 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0