Happy happy happy

Gårdagen var den bästa på länge.
Jag är så sjukt lycklig.
Du är fantastisk.
<3<3

Skolan idag var lugn. Slutade vid middag så var hemma tidigt.
Kommer hem och det första jag får se är en hund full av glitter och en julgran som ligger ner.
Så pappa fick rusa hem och hjälpa mig med granen. Orkade ju inte lyfta det fanskapet själv.
Men nu är det fixat i alla fall.
Ska plugga matte som en dåre snart.
Matteprov imon.
Sista dagen och allt.
Det blir att sova hos sofie imon med emma och linda.
Massa mys.

Börjar klockan 11:00 på fredag och då är det dags för avslutning.
Sen är det jullov och julmys som gäller.
Jippi.

glöm inte rösta på mig på http://ellenanina.blogg.se/











lite nya bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0