God Jul

Aa jag säger God Jul till er alla idag. För det lär nog inte bli så mycket updaterat imorgon.
Så ni får ha en RIKTIGT härlig julafton. Det ska i alla fall jag ha.

Här kommer en bild från skolan förra året. Men tycker det är lite julstämning över den. Därför den får hamna här.



Idag blev det upp klockan nio, efter att man blivit väckt av älsklingen. (nää förlår, jag ska inte retas med dig hjärtat)
Men gick väl upp en halvtimme senare och tryckte ner lite frukost.
Sen blev det bussen till stan för lite spinning med bästaste Linda. Kände inte alls för att träna först. Men efteråt är man stolt.
Sen väntade älsklingen på mig och sen blev det myspys med honom ett tag.

Men måste skynda. Ska hjälpa mamma.
Vi hörst.
 GOD JUL PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0